WITAJ W ŚWIECIE LAMAMY!

Lamama vs epidemia...
110.jpg

U nas przez ostatnie 6 tygodni trwała promocja 30% - specjalnie dla was …

… ale ale czas oczekiwania może ulec wydłużeniu nawet do 20 dni roboczych !!

… dlaczego tak ? proszę przeczytaj dalej ..


Sama nie wiem od czego zacząć, piszę to w głowie już dobrych kilka dni, a że dni uciekają.. już sama nie wiem ile. To jest wpis z serducha, tak to czuję i czuję, że muszę to w końcu napisać. Sytuacja na świecie i w naszym kraju jest wyjątkowa, dziwna, nieprzewidywalna, nikt się nie spodziewał, że tak to się potoczy, a może tylko ja..

Przez kilka tygodni trwała u nas na sklepie promocja – 30%, sklep stacjonarny jest nieczynny do odwołania, a my pracujemy w okrojonym składzie. Zamówień w związku z promocją zostało złożonych bardzo dużo, jak się okazuje za dużo dla nas, aby wyrobić się w czasie.. piszemy i komunikujemy gdzie się da o fakcie opóźnienia zamówień, ale wiem, że nie do każdego takie info dotarło.. Pomyślicie to po co im była ta promocja? Nie wyrabiają się to mogli sobie odpuścić..! A no właśnie więc jak to jest… to może pokrótce nas przedstawię raz jeszcze, ale trochę inaczej niż zwykle:

„Lamama, mała krakowska marka szyjąca ubrania i akcesoria dla dzieci i niemowląt. U Lamamy pracują kobiety, kobiety takie jak my: Pani Jola, Pani Agnieszka, Pani Gosia i Pani Renata szyją, szyją szyją bezustannie. Pani Jola dodatkowo koordynuje ich pracę i układa szycie tak, aby wszyscy mieli pracę zorganizowaną. Jest też Pani krojcza, najpierw trzeba wszystko wykroić. Jest Kasia, która zajmuje się obsługą klienta, klientem B2B i wieloma rzeczami – niezastąpiona. Jest Karolina, która ogarnia zamówienia – bezbłędnie, odpisuje dzielnie na wszystkie maile i załatwia z kurierem coraz to późniejsze godziny odbioru paczek ???? Lucyna – tak jest z nami również Lucyna, prasuje, pakuje, układa – kontrola jakości pierwsza klasa ! Jest Marzena – wraca do nas w maju po urlopie macierzyńskim, jest osobą głuchoniemą, bardzo nam pomaga w szwalni i uczy się szycia, idzie jej coraz lepiej ???? Niestety Marta i Lidka pracujące w sklepie w tej chwili siedzą w domu, nie ma dla nich zajęcia z racji zamknięcia sklepu. Jestem ja i mój mąż – ogarniamy temat całościowo i….

.. i najbardziej na czym nam teraz zależy to utrzymać te stanowiska pracy, nie rozstawać się z naszym zespołem, zapewnić dziewczynom spokój i bezpieczeństwo stanowiska pracy… i właśnie dlatego ta promocja, ona nam zapewnia płynność i ratunek w tym trudnym czasie, poczucie, że mimo wszystko i mimo tego, że nie wiemy co będzie jutro, my damy radę, bo zamawiacie, bo kupujecie ! Bo u nas sprawa jest prosta - wasze zakupy to nasze miejsca pracy, wasze zakupy to działająca i szyjąca Lamama.

Prowadzę biznes fair, pracownik jest dla mnie ważny, traktuję go tak jakbym chciała być traktowana.

Prowadzę biznes fair, klient jest dla mnie ważny, traktuję go tak jakbym chciała być traktowana.

Na początku tego wszystkiego pojawiły się w sieci hasztagi #wspierampolskichtorców #wspierampolskiemarki #wspierampolskiefirmy.. bardzo to miłe, jesteśmy polskim twórcą i ten hasztag ma dla nas znaczenie. Wiecie co dla nas znaczy? Oznacza dla nas waszą cierpliwość, wyrozumiałość .. mimo opóźnień bądźcie z nami, nie zostawiajcie nas ????

Dziękujemy !

 

 

I jeszcze kilka zadawanych przez was pytań i odpowiedzi na nie :

  1. DLACZEGO CZAS SIĘ TAK WYDŁUŻA?

Po pierwsze i najważniejsze pracujemy w okrojonym składzie, bo niektóre z nas wymiennie z mężem opiekują się dziećmi.

Po drugie Panie mieszkające poza Krakowem mają problemy z dojazdem i powrotem z/do domu..

Po kolejne zamawiacie dużo.. asortyment mamy szeroki, a magazyn nam się skurczył i szyjemy na bieżąco.

2. CZY PEWNE JEST, ŻE BĘDĘ CZEKAŁA 20 DNI ROBOCZYCH NA MOJE PRODUKTY

    To wszystko zależy od tego, czy Twoje produkty są uszyte czy musimy je uszyć. Jeżeli są uszyte, zaraz po otrzymaniu płatności pakujemy i wysyłamy. Jeżeli trzeba je uszyć lecą do kolejki i czekają na uszycie.. Więc odpowiedź brzmi nie, nie jest to pewnik, że trzeba będzie czekać tyle czasu..

    Jeśli zależy Ci na to, aby nasze produkty dotarły do Ciebie szybko, zadzwoń do nas i razem ustalimy co mamy na półkach i co może szybko do Ciebie powędrować.

    3. DLACZEGO O TYM NIE WIEDZIAŁAM

      Komunikowałyśmy, komunikujemy gdzie się da, na facebooku, instagramie, w kilku miejscach w sieci.. jeżeli tego nie zauważyłaś czy to przeoczyłaś – Przepraszamy..

      4. DLACZEGO NIE MACIE MAGAZYNU Z USZYTYMI PRODUKTAMI

        Mamy obszerny asortyment, nie jesteśmy w stanie mieć wszystkiego na stanie, a teraz magazyn nam się skurczył jeszcze bardziej..



        do góry
        Sklep jest w trybie podglądu
        Pokaż pełną wersję strony
        Sklep internetowy Shoper.pl