“I MADE YOUR CLOTHES”
O Akcji #fashionrevolution usłyszeliśmy już jakiś czas temu. Każdy z nas zgodnie stwierdził, że jest to świetny pomysł i super, że angażują się w tą akcję znane sieciówki. Ale czy pomyśleliśmy, żeby też wziąć w niej udział..? W pierwszym momencie nie, bo wydawało nam się, że dla naszych klientów jesteśmy przejrzyści i przecież każdy wie kto stoi za markami Lamama i Równa Babka.
Nic bardziej mylnego! Na samym początku istnienia Lamamy krąg naszych klientów to grupa mam i tatusiów, która poznawała nas na targach. Monika - założycielka marki miała bezpośredni kontakt z klientami, dobrze ich znała, a oni ją i Lamamę. W miarę kiedy firma rosła nie dało się utrzymać tak osobistego kontaktu z Lamamowymi klientkami, a tych przybywało i nadal przybywa. Część z nich wie o nas od znajomych, a część przypadkowo znalazła nas w sieci. I to zrozumiałe, że wiele z nich nie wie ‘jak ta Lamama działa’. Dlatego z przyjemnością działamy na rzecz #FashRev czyli dokładamy swoją małą cegiełkę do bardziej świadomej mody.
#fashionrevolution to akcja mająca na celu trafić do odbiorców branży odzieżowej, aby byli bardziej świadomi tego co kupują i nie bali się zadawać pytania “Who made my clothes?” a także do producentów, aby byli przejrzyści i jeśli jest taka potrzeba to zmienili etykę swojej pracy.
Dlatego sesja kolekcji AW20 Mish Masz odbyła się w sercu Lamamy - szwalni. Po pierwsze chcieliśmy pokazać Wam gdzie powstają nasze ubrania, ale chcieliśmy też pokazać naszym dzieciom kto i gdzie tworzy ich ubrania. Świadomość człowieka kształtuje się już od najmłodszych lat!
A Ty już wiesz “Who made Lamama clothes?”