REKLAMACJE I ZWROTY

Szanowni Państwo,

jeżeli produkt, który Państwo otrzymali nie spełnia oczekiwań – nie ma problemu ze zwrotem lub wymianą.

Dobra praktyka: Jeśli zwracam towar do sklepu, staram się, by wszystko było w bardzo dobrym stanie i sprzedawca mógł ponownie sprzedać produkt bez konieczności obniżania ceny. Nie rozrywam i nie niszczę opakowania! Towar sprawdzam tak samo, jakbym go sprawdzała w sklepie stacjonarnym. Towar zwracam w takim stanie, w jakim sama chciałabym go otrzymać.

Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Towar zwracany lub podlegający wymianie wraz z dowodem sprzedaży oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrot proszę przesłać na adres:

Pracownia Lamama
Monika Munoz Wasztyl
ul. Widok 18
31-564 Kraków

Pieniądze zostają zwrócone po otrzymaniu towaru przelewem lub przekazem pocztowym w ciągu 5 dni. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta na które mamy dokonać zwrotu.

W przypadku wymiany proszę o dokładny opis na jaki produkt rozmiar/kolor pragną Państwo wymienić towar oraz o przelanie kwoty na ponowną wysyłkę w wysokości 12zł.

Z poważaniem

Zespół LAMAMA

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów